woensdag 2 december 2009

Season's Greetings


Een leuke sketch van Create4fun (http://create4fun-challenge.blogspot.com/). Heb eens een andere kleur gebruikt dan de standaard kerstkleuren.
Het achtergrondpapier is uit een blokje van Action, heb 2 embossingmallen gebruikt, ze heten allebei Snowflakes om het makkelijk te houden.
De afbeelding is een stempel van Sugar Nellie, de tekst komt uit een setje van Studio G, de bloemen zijn gemaakt met de Floral ponsen van Nellie Snellen en de blaadjes met een McGill.
-
A funny sketch from Create4fun (http://create4fun-challenge.blogspot.com/)> I used another colour for this card instead of the normal christmascolours.
The backgroundpaper is from a paperbloc of Action. I used 2 different Snowflake folders to emboss.
The image is a Sugar Nellie, the sentiment comes from a set of Studio G, the flowers are made with Floral Punches of Nellie Snellen and the leaves are made with a McGill.
-
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje weer Anita, bij jou schiet het kerstkaarten maken ook lekker op volgens mij! En over die boom: ja ik weet het mocht eigenlijk ook niet van mezelf voor zondag, maar moest gewoon het resultaat zien van het drukke winkelen whihihi! En heb het minder leuke optuigen weer gehad, vind ik namelijk echt niks!

    ik kom snel weer een keertje langs!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita,
    Fijn om te lezen dat je mijn sketch leuk vindt. Je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen aan de Create4fun challenge van deze week.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita