dinsdag 19 januari 2010

Hier wordt ik dus blij van



Ja hier wordt ik dus blij van, elk nieuw kaartje dat ik maak. Toch een stukje van jezelf, soms met hulp van een sketch.
De sketch is deze keer van Card Patterns, http://cardpatterns.blogspot.com/. Vond de sketch een uitdaging om met de materialen van Marianne Design te maken. Gelukt dus!
Het papier komt uit de Pretty Paper bloc 'Spring Time', de stempel is Tiny's clear stamps van MD, de 3D afbeelding is een ouder vel van Tiny van MD, de bloemen zijn gemaakt met Creatable LR0105 en dat afgewerkt met glittersteentjes.
-
Yes this makes me happy, everytime I make a new card. It's always a peace of yourself, sometimes with some help from a sketch.
This time the sketch is from Card Patterns, http://cardpatterns.blogspot.com/. The sketch was a challenge to make it with materials from Marianne Design. It worked out!
The paper is from a Pretty Paper bloc 'Spring Time', the stamp is Tiny's claer stamp from MD, the 3D image is an older one of Tiny from MD, the flowers are made with Creatable LR0105 and some strass stones to complete it.
-
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita Je kan aan je kaartje goed zien dat je het met heel veel liefde gemaakt hebt.
    Ik vind hem beeldschoon.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is wonderful! I love the little stitched elements you added.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita