vrijdag 12 maart 2010

Birthday dreams


Weer een kleurenchallenge, dit keer van Dutch Card Lovers http://dutchcardlovers.blogspot.com/. De challenge is blauw, groen en rose.
Gisteravond lag ik in bed te bedenken hoe ik deze kaart zou gaan maken. Erg hé? Slapen hoor je daar te doen!
Toch is de kaart anders geworden dan mijn ideeën van gisteren, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind hem heel lief geworden zo met die kleuren.
De kaart heb ik van cardstock gesneden, het papier is van Jillibean Soup (één van mijn favoriete merken), de stempel is van Penny Black. De swirls zijn gestansd met Creatable LR0116 van Marianne Design, de pareltjes zijn erop gemaakt met een Perlen Pen van Viva. Het hartje heb ik een aantal weken geleden gewonnen op de blog van Ingrid Danvers.
-
Again a colorchallenge, this time it's from Dutch Card Lovers http://dutchcardlovers.blogspot.com/. The challenge is bleu, green and pink.
Yesterdayevening I was laying in my bed thinking how to get this challenge done. Not so smart isn't? You have to sleep there at that time!
Still the card has become different from my ideas lastnight, but that's not such a problem. I think he's very sweet with those pastelcolors.
The card I cut from a piece of cardstock, the dessins are from Jillibean Soup (one of my favorites), the sentiment is from Penny Black. The swirls I made with Creatable LR0116 from Marianne Design, the little pearls are made with a Perlen Pen from Viva. The heart I won a few weeks ago on the blog of Ingrid Danvers.
-
ANITA

7 opmerkingen:

  1. hoi Anita ik vind hem ook erg mooi en die kleuren combi is schitterend en het niet in kunnen slapen hihihih heeft wel goed uitgewerkt. een prachtige prestatie!

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden, vooral dat hartje erop maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt hem helemaal leuk, leuk gedaan met die swirls en Perlen Pen.

    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart heb je gemaakt bednkt voor het emeoden met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een super mooie kaart.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is super Anita, leuke swirls heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je bent niet de enige die zo denkt hoor..dan lig ik in bed..en denk ik had ik dat nou niet net kunnen bedenken:)
    Mooie kaart dit, heerlijke frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita