maandag 22 maart 2010

Joy!


Een kaartje voor de challenge van Get Sketchy http://www.getsketchy.blogspot.com/
Ik ben helemaal in to rose. Het papier is allemaal van Daisy Bucket Design, dat is zóóoo mooi. De stempels zijn van Eline Babies van Marianne Design, de letters heb ik een keer ergens gekocht. Ze springen er wel uit, maar is wel grappig vind ik.
-
A card for the challenge of Get Sketchy http://www.getsketchy.blogspot.com/.
I'm all into pink. The paper I used are all Daisy Bucket Designs, such a beautiful paper. The flagstamps are from Eline's Babies (Marianne Design), the letters I had in stock.They attract the card, but I think that's just funny.
-
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Ik ben een echt DB fan erg mooi papier, deze had ik overigens nog niet gezien, mooie kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a fantastic card - I love the design, and the colours you have used!

    Thank you for stopping by my blog!

    Hugs
    Leanne
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita