vrijdag 11 juni 2010

Voor jou.....



Deze kaart is voor het nieuwe challengblog van Scrappin Challenge Blog http://scrappinchallengeblog.blogspot.com/ .
Ik vond het een leuke uitdaging om aan de eerste challenge mee te doen.
Het papier is allemaal van My Mind's Eye, de stempel is EC0113 van Marianne Design (copics), ook de tekst komt van dezelfde set.
Verder heb ik lint gebruikt, 6 bloemen, 3 rozenknopjes en glittersteentjes.
Allemaal een goed weekend en hopelijk gaat de zon nog een beetje schijnen.
-
This card is made for the new challengeblog from Scrappin Challenge Blog http://scrappinchallengeblog.blogspot.com/ .
I thought it was a funchallenge to join in for the first challenge.
All the paper is from My Mind's Eye, the image is from Marianne Design EC0113 (copics), the sentiment is from the same set.
Further I used some ribbon, 6 flowers, 3 small roses and some glitterstones.
Have a nice weekend.
-
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Weer zo'n enorm lieve kikkerkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje!
    Hier schijnt 't zonnetje al lekker.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Ik heb dat papier ook nog ergens liggen, bedenk ik me nu. Wou het voor een mannenkaart gebruiken maar zo kan dat ook heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook deze is leuk, ze liggen ook bij mij op het buro te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Anita,

    Jij maakt ook mooie kaarten!!
    En je vroeg of het patroon van de pillow box op het blog van Ge-We ook in zwart wit is.. nou als je mij even mailt dan stuur ik je een zwart witte tekening.

    Groetjes Janet

    blaauw-tuitert@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    eerste keer hier op uw blog, wat een mooie kaarten maakt u , ben gelijk volger geworden.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, such a cute image & I love the flowers
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anita, leuk dat je mijn blog gevonden hebt, ik jou nu ook. Jouw "opkikkertje" mag er ook wezen hoor, wat een leuke kaart. Ik zit in het blogteam van Marianne en heb in de maand juni 9 "opkikkerkaarten" gepubliceerd. Heb je ze al gezien?
    Groetjes hennie, ik blijf je volgen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita