zaterdag 19 juni 2010

You give me wings....



Een challenge van 2 Sketches 4 You http://2sketches4you.blogspot.com/.
Vond het wel een lastige sketch van Laura maar dat was natuurlijk de uitdaging wel weer.
Het papier is van Pipoos eigen merk, de vlinders ook. De randpons is van Martha Stewart en de stempel is van TruikeBron.com. Verder is de kaart afgewerkt met een organzalint en pareltjes gemaakt met de Perlen Pen van Viva.
Een fijn weekend.
-
A challenge from 2 Sketches 4 You http://2sketches4you.blogspot.com/ .
In  the beginning I didn't know what to do with Laura's sketch, but it was a real challenge to make a card with it.
The paper is from Pipoos, the butterflies too. The borderpunch is from Martha Stewart and the sentiment is from TruikeBron.com. Further I used some organzaribbon and the pearls are made with a Perlen Pen from Viva.
Have a anice weekend.
-
ANITA

8 opmerkingen:

  1. ow dit is heel erg mooi, ik ben gek op dit soort kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden. Leuke vlinders zeg, wist niet dat Pipoos die had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en wat een mooie kleuren en die vlinders ,super ik ga er ook eens naar zoeken.

    Fijn weekend.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful!
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohww wat een supermooie kaart Anita! En wat een prachtig vlinders. En nog bedankt voor je lieve reactie mijn blog.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt.
    Ik zal ook weer eens beginnen. Ik ben net weer terug van vakantie en even aan het blog hoppen om al het moois weer te bekijken.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card! Love the butterflies and the paper is great!
    Hugs, Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita