zondag 26 september 2010

Gefeliciteerd met je verjaardag


Gisteren heb ik weer wat kaarten gemaakt waaronder deze kaart voor de challenge van Card Patterns http://cardpatterns.blogspot.com/. Een leuke sketch om te maken.
De andere kaarten komen in de loop van deze week. Ze zijn voor  verjaardagen en kunnen nog niet geplaatst worden. Ga vandaag nog wel wat knutselen.

Yesterday I made some cards. One of them is this card for the challenge at Card Patterns http://cardpatterns.blogspot.com/. A nice sketch to make.
The other cards are being placed later on this week because they are made for some birthdays.
Today I'm going to make some more.

Cardpaper: Bazzix
Jute: gardencentre
Flower: Tilda Kitchen Garden
Pearls: Perlen Pen van Viva
Ribbon and brad

ANITA

4 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje, dat roze jute is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb net op je blog gekeken, maar je hebt hele mooie kaarten.

    Sorry, dat ik mijn hele blog heb gelinkt. Het was voor mij voor het eerst dat ik mee doe en ik wist niet hoe dat precies ging. Maar nu ik naar de andere kijk, zie ik inderdaad dat ze alleen de kaart hebben gelinkt.
    Als ik weer een keer mee ga doen, zal ik het volgende keer goed doen en alleen mijn kaart linken.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the pink color. Thanks for playing this week at Card Patterns. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita