dinsdag 30 november 2010

Christmas en een dubbele challenge


Vandaag ga ik dit kaartje insturen voor 2 verschillende challenges.
Het kaartje heb ik gemaakt voor Crafty Sentiments http://craftysentiments.blogspot.com/ maar bij Top Tip Tuesday http://toptiptuesday.blogspot.com/ is de challenge 'anything goes'.
Heerlijk knutselweer, buiten koud en binnen lekker warm.

Today I'm going to send this card to 2 different challenges.
This card I made for Crafty Sentiments http://craftysentiments.blogspot.com/ but at Top Tip Tuesday    http://toptiptuesday.blogspot.com/ they have the theme 'anything goes'.
Love to create with the cold wheater outside and inside warm and cosy.

Backgroundpaper: unknown
Image: Digi from Crafty Sentiments, copics and Aleene's True Snow
Borderpunch: Martha Stewart
Poinsetta's: Creatables LR0122 big one and Creatablea LR0142 mini's
Snowflakes: punches
Some ribbon and Stickles
Pin

ANITA

13 opmerkingen:

  1. Hello Anita,
    Leuk dat je volger van mijn Blog geworden bent.
    Ik heb een bezoekje genomen bij jou en ben ook volger geworden.
    Ik neem je natuurlijk op in mijn lijst van de blogs die ik volg. Zo kan ik je prachtige kaarten regelmatig bewonderen.
    Groetjes uit Oostende,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kerstkaart weer Anita!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer super mooi Anita.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great colors and flowers! Thanks for joining us at Crafty Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Anita... simply gorgeous and thanks for using one of our digis and sharing with us this week over at Crafty Sentiments Christmas Challenge! Jo xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoepie van een kaart, en wat leuk hoe je het sneeuw hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anita,

    Ik kom hier terecht via een challengeblog, even blijven plakken en al je kaarten bekeken, je hebt er wel mooie opstaan hoor!!

    Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anita,

    Ok het aanmelden als volger lukt me niet, probeer het later nog eens.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous Christmas card, I love the snow effects on the snowmen. You've shown this Crafty Sentiments image off perfectly. Thanks for joining us at Crafty Sentiments :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart met die sneeuwmannen, leuk ook de sneeuw op rand van hun muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is awesome! I love the poinsettas and the snow on their caps! Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week, your card rocks!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita