donderdag 25 november 2010

Zomaar


De 2de challenge voor vandaag.
Hij is voor Get Sketchy http://getsketchy.blogspot.com/. Ze hebben een leuke uitdaging om inspiratie te vinden rondom je huis. Nou daar kun je vanalles mee.
Laat ik nu zowel in als om mijn huis ontzettend veel bloemen heb. Dat is dus mijn inspiratie geworden.
Ik heb dit keer alleen maar stempels gebruikt van diverse merken. Dat was voor mij al een uitdaging op zich.
Eigenlijk vind ik hem wel geslaagd.

The 2nd challenge for today.
It's a challenge of Get Sketchy http://getsketchy.blogspot.com/. They have the challenge to find inspiration around the house. That's something!
I've lots of flowers in- and around my house, so that became my inspiration.
I only used different stamps this time. That was a real challenge for me in the first place.
Finally I'm satisfied.

Borders: Different Colors
Small Roses: Different Colors
Pink Rose: Art Journey
Buttons: Different Colors
Script: Marianne Design CS0839
Sentiment: Different Colors.

ANITA

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anita.!!!!!!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje en wat stijlvol.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zit zo vol met gevoel bijzonder knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Anita,mooi gedaan die bloem.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi resultaat! Leuk die prachtige roos stempel op deze manier verhoogd opgeplakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita,
    Ben ik een paar dagen niet vaak online en heb jij intussen weer schitterende kaarten gemaakt. Vind de gestempelde echt het allermooiste.
    Wens je heel veel succes dit weekend en ik denk dat de zenuwen wel weg zijn nu.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita