maandag 4 juli 2011

Clean&Simple

Na een superdruk weekend met 2 verhuizingen van 2 van onze kinderen nu maar weer eens één....nee twee nieuwe kaartjes.
Clean&Simple maar overal voor te gebruiken en ook nog eens heel leuk om te maken.


Matglans papier bewerkt met gele inkt.

3D image and butterfly: Marianne Design MB0121
Sentiment: Kaisercraft



Matglans papier met beige inkt bewerkt.

3D image: Marianne Design MB0121
Sentiment: Crafts & Things

Last weekend we moved 2 of our children, so it was very busy.
Today some clean&simple cards for several occassions

ANITA

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze mooi! En als ik ga verhuizen dan kan ik jou dus inschakelen hihi...althans zo vernam ik op mijn blog, hoe staat het met de start van je eigen verhuisbedrijf....hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden, Anita! Leuk om dat met 3D te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    ik kom via bloghoppn en googelen op je blog terecht, je maakt erg mooie dingen !
    Ik ben meteen volger geworden, kom je bij mij ook eens piepen ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita