woensdag 5 oktober 2011

Christmas Greetings


Het patoontje van deze challenge kun je vinden bij Sonja op het blog van CreaMiep Design Team
http://creamiepdesignteam.blogspot.com/.
Er is ook nog een hele leuke tekst bij, die ik wel gebruikt heb op een 2de versie van deze. Helaas mag ik maar met ééntje meedoen aan de challenge. De andere versie laat ik een andere keer zien.
Deze kerstversie vond ik het meest geschikt voor de challenge. Hierboven de voorkant als hij dicht is.



Hier is hij open en zie je dat er een 'doosje' inzit met daarin een zakje winterthee gecompleteerd met een kerstdorpje.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Paper: Pretty Paper bloc Country Christmas
3D vintage: Marianne Design VK9515
Swirl: Creatables LR0111
Inside:
Village: Creatables LR0172
Tree: Creatables LR0136
Small trees: several punches
Perlen Pen, glitterstars, glitter writers.

ANITA

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,

    Ik probeer de draad weer op te pakken...met scrappen en bloggen.
    En deze kaart is een juweeltje erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kerstkaartje Anita !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,

    Prachtig eenvoudig! Kortom een dikke 10!

    Groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje Anita! Heb ik dit kaartje al eens eerder gezien?

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Anita,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje! Vooral het kersttafereeltjes binnenin met die winterthee vind ik erg leuk!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita