dinsdag 18 oktober 2011

Lantaarn



Vandaag wil ik jullie eens wat anders laten zien, een kerstlantaarn.
Het is niet echt geschikt om een theelichtje in te zetten maar zo'n nepgeval kan prima zodat het toch een beetje echt lijkt.
Het patroontje is voor de oktoberwedstrijd op de Marianne Design club, waar ik medebeheerster ben.
Hierboven de voorkant waar ik allemaal geponsde sneeuwvlokken van glitterpapier om de rand heb gezet.

Hier zie je de achterkant. Ik heb echt blinkend zilverkarton gebruikt om met de Creatables de sneeuwvlok uit te snijden. Heerlijk blingbling.
Aan de voorkant heb ik een sneeuwvlok kleiner gesneden met daarop een kerstbloem van Creatables LR0142 en de overgebleven stukjes van de zilveren sneeuwvlok heb ik in de hoeken verwerkt.
Op de achterkant zit de hele sneeuwvlok Creatables LR0185 in zilver en in wit en zilver is het Creatables LR0123
Alles dichtgebonden met een wit en zilver lint.

ANITA




5 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita