donderdag 10 november 2011

Merry X'mas


Vandaag weer een challenge, om het af te leren zullen we maar zeggen!!
Dit is een uitdaging van Penny Black Saturday
Challenge http://pennybfriendssaturdaychallenge.blogspot.com/ en dat is Christmas and snowflakes/snow & silver.
Geen probleem dus.
Ik had nog een stuk liggen van dit mooie papier met daarin zilver. Van het bijpassende bolletjespapier heb ik nog maar héél weinig dus daar heb ik alleen de label van gemaakt.
Ben op dit moment wel helemaal gek op die grote sneeuwvlok en gebruik hem dus heel vaak. Ach dat gaat ook wel weer over......
Hieronder een foto met de zichtbare label.


Today again a challenge, this time with the theme of Penny Black Saturday Challenge http://pennybfriendssaturdaychallenge.blogspot.com/ that's Christmas and Snowflakes/Snow & Silver.
No problem!
I found this piece of paper with silver in it. So beautiful.
The big snowflake is my favourite Creatable at the moment and use him very often.
The photo above is the card with the label out of the pocket.

Paper: S.E.I. Wintersong
Embossingfolder: CB Snowflakes 37-1140
Iceborder: Creatables LR0135
Big snowflake: Creatables LR0185
Image: Penny Black Little Snowy (copics)
Sentiment: Die Double Do
Eyelet, ribbon, glitterstars, Aleene's True Snow

ANITA

10 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer heek erg mooi Anita!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en toevallig, zojuist heb ik ook een kaart voor dezelfde uitdaging geplaatst!!!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. adorable card anita...thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet card, thanks for joining in this week at Penny Black,

    Liz x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi Anita!
    het papier heb ik ook nog, prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita