zaterdag 12 november 2011

Vrolijk kerstfeest.....


Wéér een challenge. Was weer productief deze week. Dat zal komende week wel minder worden.
Deze kaart is voor de challenge van Pollycraft Monday Challenge aan de hand van een sketch
http://pollycraftchallengeblog.blogspot.com/
Hij is anders geworden als ik in mijn hoofd had, maar ja dat heb je dus wel eens. Vind hem uiteindelijk wel grappig.

Again a challenge.
This card I made for the challenge at Pollycraft Monday Challenge. They had a sketch http://pollycraftchallengeblog.blogspot.com/
It didn't became as I had in mind but I think he is cute.

Paper: Basic Grey paper pad Jovial
Image: Pollycraft (copics)
Sentiment: Action stampset
Labeldie: Shapeabillities
Wooden snowflakes: Xenos)
Ribbon, Perlen Pen

ANITA

5 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,
    Wat een VROLIJKE kerstkaart en zo te zien krijgen jullie met de kerst ook cadeautjes ☺☺☺
    Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, Anita.
    Je bent inderdaad weer lekker bezig, er is weer veel te zien hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog, vind het altijd erg leuk om mijn volgers te leren kennen.
    Bij jou was ik natuurlijk al vaker geweest want jij bent een regelmatige deelnemer van DCL ;-)
    Mooie kaart zie ik hier staan, leuk met dat ruitjespapier!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He is dinkums - love your take on the sketch honey! Thx for joining us at Pollycrafts Monday!

    Mary x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita