woensdag 21 december 2011

Héél speciaal!!!!


Gisteren heb ik door gezondheidsproblemen geen kaart geplaatst.
Vandaag wordt het een héle speciale. Ik kan hem nu plaatsen omdat alle kinderen hem inmiddels hebben ontvangen.
Ik heb voor alle 4 onze kinderen dit jaar een speciaal herinneringsboekje gemaakt voor kerst.
Hier hebben wij de goede gewoonte om élk jaar met kerst een of meerdere foto's te maken van onze kinderen. Hiervan heb ik er een aantal uitgezocht om in dit boekje te verwerken, te beginnen met aan de voorkant de foto van kerst 1988, het jaar dat we compleet waren met de geboorte van onze tweeling.


Langzaamaan klappen we hem uit met hier en daar wat leuke aardigheidjes en wensen.


Dan komen we vanzelf bij de binnenkant....... de foto's door de jaren heen.


Met in het midden de foto die we in 2010 hebben gemaakt van onze kinderen mét hun aanhang en wij natuurlijk als middelpunt, hihi...


Aan de rechterkant zit er een leuke label in waar ik voor iedere stel apart een persoonlijke wens heb neergezet.
Ik zet deze keer geen gebruikte materialen erbij omdat dit een beetje ondoenlijk is met deze creatie. Sommige dingen spreken voor zich.
Dit was het even voor vandaag, veel kijkgenot.

ANITA

7 opmerkingen:

  1. Wauwwwww Anita wat een prachtig boekje!!!Heel mooi zo met die foto's

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee Anita en een schitterend boekje.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je dat je dit gewoon kan, ik vind m helemaal top geworden en hoop dat er nog vele volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit, Anita. En wat een ontzettend leuk idee. Je had er al eerder over geschreven, leuk om het 's in het echt te zien.
    Mooie herinnering zo, voor jullie hele gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het boekje is prachtig geworden, Anita! Fijn dat het allemaal op tijd af is, je kinderen zullen het fantastisch vinden.
    Jullie ook fijne dagen alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk miniboekje! Daar zullen ze allemaal heel blij mee zijn geweest! Superleuk idee hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita