woensdag 7 december 2011

Merry Christmas and a Happy New Year


De zoveelste kerstkaart dan maar weer én wéér voor een challenge. Dit keer is er een sketch bij Dutch Dare Card Challenges http://dutchdare-cardchallenges.blogspot.com/. Met zo'n sketch kan ik inmiddels wel wat. Moest je me eerder niet vragen om eenvoudige kaarten te maken....
De kerstman heeft zelfs een 'echte' baard en de ponsetta heb ik met witte inkt bewerkt..
Op mijn website www.a-la-kaart.nl heb ik gisteren de toezegging gedaan dat ik vanaf gisteren elke dag tot aan kerst een nieuwe kaart zal gaan plaatsen.
Dat ga ik hier ook proberen al zal het misschien niet altijd een kerstkaart zijn.
Kom dus elke dag even langs om te kijken.

This is again a Christmascard and again for a challenge. This time is the sketch from Dutch Dare Card Challenges http://dutchdare-cardchallenges.blogspot.com/. With such a sketch now it's now possible for me to make a card. you did'nt have asked me a time ago to make a simple card.
Santa Claus has a 'real' beard now and the poinsetta is worked up with white ink.
On my website www.a-la-kaart.nl I made a promiss to place a new card every day from now on until Christmasday.
I'll give it a try here on my blog aswell.

Paper: Maja Design Vintage Winter
Image: Maja Design
Poinsetta: Bosskut
Snow: Zeeman
Ribbon, glitterstones, distressink, brad

ANITA

8 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer heel erg mooi Anita!!! Wauwwww Anita dat is heftig elke dag een kaart tot aan kerst!!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, beautiful colours.Great take on the sketch. Thank you for joining the DDCC challenge this week.
    Dorte,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke keerstkaart en ook een lekker snelle lijkt me, maar ja met zo'n gaaf plaatje hoeft er verder niet veel meer gedaan te worden toch?
    Dat langskomen gaat wel lukken want als volger heb ik je in de leeslijst dus zie direct wat je allemaal uitspookt, hihihi!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een productie en ook deze is weer geweldig, leuke afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Hele mooie kaart weer en wat leuk die "echte" baard zo.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en die baard is harstikke leuk gedaan.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart, dit is een leuke poinsettia!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita