zondag 24 juni 2012


Nog maar een mannenkaart, gemaakt voor onze oudste zoon die heel veel van fietsen houdt, maar ook van auto's, dus dat moest er in terugkomen.
Lijkt wel of ik allemaal mannenkaarten zit te maken......
Hieronder de binnenkant
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.


Again a masculine card. This one I made for our eldest son. He loves bicycles and cars.
I had to made several masculine cards.

Paper: Pretty Paper bloc La Musique
Stamps bicycle, hand, sentiment (front), birds: Tim Holtz
Tickets: Marianne Design CS0856
Bike: Creatables LR0233
Eyelet, rope, embelishment bike
Inside:
Borderpunch: EKsucces
Bicycle: Tim Holtz
Car: Creatables LR0198
Sentiment: MD Stampfairy's Designs SF1113

ANITA



6 opmerkingen:

  1. Super leuke kaarten Anita!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita

    Ik vind jou mannen kaarten supermooi gemaakt altijd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita,
    Het is je PRIMA gelukt om een mannenkaart te maken.....ik blijf het moeilijk vinden ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een geweldige kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enige kaart Anita, fiets in het papier, fiets van MD en een fietscharm, super leuk allemaal en de binnenkant is ook helemaal top!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita,
    Het is weer een prachtig kaartje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita