dinsdag 7 augustus 2012

Joy

Welkom aan mijn nieuwe volgster Brigitte en bedankt voor jullie reacties.


Ik moet er toch echt aan geloven...kerstkaarten. Met al die nieuwe materialen die binnen zijn en komen moet je er wel aan beginnen!
Vandaag wil ik jullie deze showen die is gemaakt met materialen van Marianne Design en Papertrey Ink en die ik ga insturen voor de challenge bij Crealing, het thema is KERST. Ze zijn nog maar pas met challenge begonnen.
Ik vind het leuk om naast de scrapkaarten ook wat meer clean&simple kaarten te maken en daar hoort deze eigenlijk wel bij.
Hoop dat jullie dat ook waarderen.

This is my second chistmascard, because of all the new materials I have to make them.
This one is made with materials of Marianne Design and Papertrey Ink en I'm going to send it in for the challenge at Crealing, their theme is Christmas.
I'd like to make clean&simple cards and scrapcards, this one is a CAS card. Hoop you like it too.

Paper: Pretty Paper bloc Warm Winter Wishes
Die: Papertrey Ink with papertape Marianne Design
Star and sentiment: Papertrey Ink
Red stars: Craftables CR1225 and CR1227
Lace: Marianne Design
glitterstones

ANITA

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart Anita, heel mooi papier en een super sneeuwvlok!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Anita!!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Clean and Simple met een mooie uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer schitterend Anita.
    Simpel is vaak het mooiste vind ik.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart Anita een plaatje.

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook een heel leuke kerstkaart, Anita, je hebt de smaak alweer aardig te pakken.
    Wat leuk dat er ook papiertape van MD is, heb nog wat Pipoos bonnen van mijn verjaardag liggen dus wellicht ga ik overstag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gaaf ! Bedankt voor het meedoen bij de Crealing challenge. Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita