woensdag 10 oktober 2012

CANDY!!!!!!!

Deze candy blijft bovenaan staan tot 10 oktober.
Voor nieuwere topics scrol even naar beneden.



Zoals jullie weten start Stampin'up per 8 oktober met de verkoop van alle materialen in Nederland.
Ik zal dat hier in Assen en omgeving gaan doen, dus workshop geven en materialen leveren (ook emailbestellingen mogelijk).
We staan dit jaar op de Kreadoe met een stand en een workshop, dus kom ons daar bezoeken en zie dan eens wat een prachtige spullen er leverbaar zijn. De nieuwe catalogus zal dan ook binnen zijn en er staan toch weer prachtige dingen in, om te watertanden!!!!.
Ik mag 2 dames gelukkig maken met een vrijkaartje ter waarde van €15,25.
Wie wil dat nu niet.
Wat zijn de voorwaarden:
  •  wordt volger van mijn blog
  •  zet de foto met link op je blog
  •  plaats hieronder een reactie
  •  vul je gegevens in bij Mr. Linky hieronder
De candy loop tot 10 oktober 12.00 uur 's middags, daarna zullen de winnaars bekend worden gemaakt op mijn blog.

Vergeet ook niet om even op het blog van Mathilde te gaan kijken, zij  heeft een mooi stel stempels van Stampin'up als candy weg te geven.

ANITA

Willen een paar dames wel goed de voorwaarden lezen!!!!
Er moet wel overal aan worden voldaan.


27 opmerkingen:

  1. Leuke candy. Dat is wel het proberen waard natuurlijk.

    Succes met alle voorbereidingen en misschien tot op de beurs

    Groetjes Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volgde je al via mjn blogreader maar heb het hier nogmaals gedaan. Dit is wel een hele leuke candy zeg. Het zou wel weer eens leuk zijn als ik naar de Kreadoe kon en even een praatje met je kon maken. Dus bij deze doe ik een poging.
    Leuk dat je SU demontratrice wordt, mooie spulletjes hebben ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat Stampin'up naar Nederland komt!
    Wat een uitdaging om dit mee op te zetten!
    Heel veel succes! ....een hele leuke Candy!

    Vriendelijke groeten,

    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ze op de beurs in Utrecht staan. Leuk ook dat je een kaarjte mag verloten. wil graag een kansje wagen. Heb het al op mijn blog gezet.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kijk ik naar uit! Ik ben benieuwd naar de spulletjes die jullie gaan verkopen. De Crea-Doe is dan een hele goede manier om kennis te maken.
    Leuk dat je kaartjes verloot. Ik zet het op mijn blog.
    Groetjes,
    Nettie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Candy time, ik doe mee. Wens iedereen succes toe!!!

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je kaartjes mag weggeven ik ga er elk jaar heen dus zou goed uitkomen hihihi...

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke candy. Ben erg benieuwd naar de spullen van SU.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke candy, nou daarvoor wil ik wel in aanmerking komen.
    Wie wil er nou niet naar deze geweldige beurs.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat supergaaf Anita! Dat is een gave candy. Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke candy, Anita. Ben dit jaar weer eens van plan om naar de KreaDoe te gaan, dus is dit een leuke kans.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi candy em ik wil heel graag voor de eerste keer naar de krea doe. Wil graag een kansje wagen.
    bedankt en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    Dit is een leuke candy!
    Daar doe ik graag aan mee.
    Het plaatje moet nog wel naar mijn blog en dat blijft "tobben"
    Ik ben toch niet echt een computernert ;-)
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    Dat is een hele leuke candy!
    Doe daar natuurlijk graag aan mee.
    Heel erg bedankt voor de mogelijkheid om een kaart te winnen.
    Groetjes
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,

    Ik ben net volger van je blog geworden. Wat een leuke creaties heb je er op staan.
    Ik zou graag een kansje willen maken op een kaart van de kreadoe en heb dan ook je candy in mijn side bar gezet

    Grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anita,
    Wat een mooie site heb je. Wat een prachtige candy geef jij weg. Wil graag een gokje wagen. Ga deze snel in mijn site bar zetten.
    Groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave candy , en dan wil ik natuurlijk ook een gokje wagen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een geweldige Candy, wie wil er nou geen kaartjes winnen. Ik doe ook mee hoor.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig dat je voor Stampin up gaat werken zeg! Ik kom zeker even kijken op de stand tijdens de KreaDoe. Dat gratis kaartje wil ik dus best wel winnen ;-)))
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou Anita, ik ben erg benieuwd, zal je wel op de kreadoe tegen komen, ik ga de 2de !!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,

    Onwijs leuke Candy!! Kom ik graag voor in aanmerking. En je blog ziet er ook erg leuk uit!!

    Grietjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Anita wat geef jij een geweldige candy weg zeg!!
    Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe spulletjes enne de kreadoe is natuurlijk altijd super! Bedankt voor deze geweldige kans :)
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke candy hoor! Fijn dat je die met ons wil delen. Wat leuk dat je Stampin' Up demo's gaat houden in Nederland! Succes hoor. Hebben jullie ook al iemand in 't zuiden zitten (lees: Brabant/Limburg)?
    Groetjes, Shirley
    (heb alle stappen braaf gevolgd hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat geweldig dat je kaartjes verloot! Wie wil hier nou niet aan meedoen?! Ik ben erg benieuwd naar jullie nieuwe producten.. Dus ik wacht in spanning af tot morgen middag hihi.
    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zie net dat ik vergeten ben een reactie te plaatsen, jammer ik had ze graag gewonnen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. altijd leuk omeen kans te maken op vrij kaartjes voor de kreadoe..............was toch al van plan om te gaan en om dan gratis naar binnen te kunnen maakt zo'n dagje shoppen nog leuker

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Spannend, ik hoop dat ik win, ik wil graag weer met mijn dochter naar de kreadoe. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita