zondag 7 oktober 2012

50

Bedankt weer voor jullie leuke berichtjes en denk nog even om mijn nieuwe blog, wordt volger en blij op de hoogte van mijn STAMPIN'UP activiteiten 


Komende week wordt mijn jongste zus 50 jaar. Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt in de stijl van Stampin'up. Helaas heb ik de materialen nog niet maar dat veranderd snel. Morgen gaat de bestelling de deur uit als we in Nederland van start gaan.
Ook stuur ik hem in voor de challenge bij CAS-ual Fridays, zij willen in het kader van de borstkankermaand een kaart zien voor iemand die je lief is, voilá, mijn zusje dus!
Bij het "Less is More" blog willen ze graag zilver zien, dus de combi was snel gemaakt
Hieronder een close-up van de afbeelding.


Misschien is het voor jullie wel wennen aan mijn nieuwe stijl kaarten, toch hoop ik dat jullie er nog steeds van kunnen genieten.

For my foreign visitors please use the translationbutton on the sidebar.

Papier: Art Talent
Achtergrondvorm: Papertrey Ink
Cirkel: Papertrey Ink
50: Eline's Alphabet EC0122
Teksten: Papertrey Ink

ANITA



14 opmerkingen:

  1. Schlicht und einfach ist immer schön und sehr elegant.
    Liebe Sonntagsgrüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig maar wel leuk... Moet inderdaad wel even wennen hoor.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love that shimmer!! So glad you could join us over at CAS-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita, ook deze kaart is weer een plaatje. Je hebt helemaal gelijk dat het even wennen is aan je nieuwe "stijl", maar ik kan het echt wel waarderen.
    Nog een fijne zondag verder.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card for your sister! Thanks so much for playing with us at CAS-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How effective Anita, terrific card
    Thank you very much
    Mandi LIM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Anita, ik moet er wel aan wennen is toch echt anders dan wat je normaal maakt. Maar het is inderdaad een mooie rustige kaart.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kartka ma swój styl. Mnie się podoba. Myślę, że siostrze też :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absolutely terrific card.
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita