vrijdag 5 oktober 2012

Ik wil al mijn nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie er zijn.



W zijn natuurlijk volop bezig met allerlei voorbereidingen voor het STAMPIN'UP gebeuren. Maandag 8 oktober is het zover. Ik denk er over om er een apart blog voor aan te maken, maar ja dat moet ook weer onderhouden worden, dus ik twijfel nog wel.
We zijn natuurlijk ook nog op zoek naar collega's in het land die samen met ons STAMPIN'UP op de kaart gaan zetten hier. Wil je hier meer informatie over dan laat het me weten.
Ook in mijn sidebar staat de nieuwe catalogus van SU, klik erop en zie al dat moois voorbij komen.
Ondertussen maak ik ook nog wel kaarten hoor. Een kerstkaart weer dit keer en dan in Stampin'up stijl.
De vorm is uitgesneden met een In Shape mal van Crealies.

Voor alle STAMPIN'UP activiteiten zoals workshops en demo's heb ik een apart blog aangemaakt. 
Wordt volger en mis niets http://stampincreatief.blogspot.nl/

For my foreign visitors please use the translationbutton on the sidebar. 

Papier: Pretty Paper bloc Christmas Wishes
Sneeuwvlokken: Creatables LR0123
Tekst: Papertrey Ink
Lint, parels

ANITA




9 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita