maandag 1 oktober 2012

'T is the season

Ik wil mijn nieuwe volgers weer hartelijk welkom heten, leuk dat jullie er zijn en natuurlijk ben ik weer blij met alle leuke reacties


Na een heel druk weekend met een beursbezoek, logees en een jarige zoon en dochter nu weer over tot de orde van de dag.
Afgelopen week heb ik dit kaartje gemaakt voor de challenge bij Freshly Made Sketches, maar geen tijd gehad om te plaatsen en nu verloopt de challenge over 3 uurtjes al dus 'kantje boord.'
Het is weer een kerstkaart geworden en er volgen er nog meer want ben er nu echt mee begonnen hoor.
Over precies één week starten we ook met STAMPIN'UP.......spannend hoor! Mocht je belangstelling hebben dan laat het me maar weten.
Ik hoop dat jullie dit kaartje weer kunnen waarderen.

For my foreign visitors please use the translationbutton on the sidebar. 

Papier: S.E.I
Stuk vellum
Tekst: Papertrey Ink
Kerstornament: Action
Lint. parels

ANITA

8 opmerkingen:

  1. Wat prachtig heb je dat gedaan met die kerstster/bloem prachtig. Mooi warme kleuren.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloem en dat achtergrondpapier is prachtig! Mooie kaart. Dat je met iets nieuws begint is zeker spannend en ik ben reuze benieuwd hoe het je gaat bevallen bij StampinUp!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your color choices and the added bling! Thanks for playing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan je kaartje zeker waarderen,
    je hebt het echt heel leuk gedaan.
    Nog gefeliciteerd met je zoon en dochter ☺
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita