vrijdag 12 oktober 2012

Winnaars Kreadoe kaartje

Vandaag maak ik bekend wie de 2 winnaars zijn van het Kreadoekaartje beschikbaar gesteld namens het STAMPIN'UP team.

Via randomtrekking zijn dat geworden:

  7. Creajabeja
15. Doutzen

Gefeliciteerd jullie kunnen dus naar de Kreadoe.
Dames willen jullie mij je adres doorgeven op alakaart@gmail.com zodat ik de kaartjes aan jullie kan opsturen.
Ik hoop natuurlijk dat jullie wel even bij de stand van STAMPIN'UP langkomen om de mooie spullen te bekijken.
Je vind ons in Hal 7 stand C065
Tot dan

ANITA 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Jippie, jippie, wat leuk dat ik een kaartje krijg!!
    En natuurlijk kom ik bij je langs, dat spreekt vanzelf!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Een hele fijne Kreadoe dag toegewenst!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUWIE wat GAAF , ik ben er reuze blij mee!!!
    En ik kom zeker bij je langs, staat in agenda genoteerd!!!

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd meiden! En veel plezier op de beurs :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita