woensdag 3 oktober 2012

Winter en Panpastels

Nog een paar dagen en dan is het zover en gaat STAMPIN"UP van start


Afgelopen vrijdag was ik naar het Creaweekend in Hardenberg en ben ik overstag gegaan voor de 'pannetjes' ofwel Panpastels.
Dit is mijn eerste kaartje hiermee al viel het me nog behoorlijk tegen om het mooi te krijgen.
Nouja uiteindelijk een bruikbaar kaartje geworden. Ik heb 2 kleuren gebruikt en wel Yellow Ochre en Permanent Red Ex.Dark
De stempel van de sneeuwvlok is van Inkadinkado en de tekst is van Different Colors
Wat vinden jullie ervan?
Lees jullie reacties met veel plezier.

ANITA

11 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Wat ik er van vind????
    Ik vind hem heel erg goed gelukt en dat voor de eerste keer werken met de pannetjes!
    Mooie stempels!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Anita,doe het je (nog) niet na.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat prachtig en sfeervol, je zou niet zeggen dat je het voor de eerste keer hebt gebruikt.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita het is toch een prachtige kaart geworden.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Anita! mooie warme kleur en zowel de tekst stempel als sneeuwvlok stempel doen het erg goed hierbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en mooi van kleur. Het lijkt mij ook niet echt makkelijk met de PanPastels.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart geworden.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Het is even wennen he die panpastels en in het begin wordt het snel velkkerig. Toch vind ik je resultaat prachtig. Die sneeuwvlokken doen het mooi in combinatie met de panpastels.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik vind het prachtig! Wat een mooie kleurencombinatie en dan met van die mooie stempels gecombineerd, wow! Op deze manier krijg ik ook zin om aan de 'pannetjes' te gaan :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita