maandag 10 december 2012

Warme handen met Stampin'Up!


Nog maar weer een kerstkaart met Stampin'Up materialen, heb de smaak te pakken.
Helaas is het buiten donker weer en kan ik niet zo'n mooie heldere foto maken dus doen we het hier maar mee.
Ik heb de sketch gebruikt van Freshly Made Sketches en dat is deze.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

For my foreign visitors, you can use the translationbutton on the top!

Papier: Stampin'Up! Snow Festival Designer Series Paper
Cardstock:  SU Cherry Cobbler
Inkt: SU Cherry Cobbler
Handschoenen: SU Make a Mitten
Lint: SU Old Olive
Randpons: EKsucces
Tekst: Papertrey Ink

ANITA

5 opmerkingen:

  1. This is great, Anita! Love those little mittens and the DSPs you used. Glad you joined us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute! We could definitely use some warm mittens here tonight. :) Thanks for playing with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so adorable! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouwww..deze is zooo cute! Zo kerst...maar zulke lieve kleurtjes. Helemaal mijn smaak.
    Die wantjes zijn echt helemaal tegek hihi. Zo leuk!

    Echt genieten en ik kijk alweer uit naar je volgende creatie. Dus hup aan de knutsel hoor hihi.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, papier is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita