vrijdag 18 januari 2013

72ste Challenge Marianne Design Blog


Tussen alle verhuizingen door even tijd maken om de nieuwe challenge op mijn blog te zetten (beetje te laat).
Helaas heb ik op dit moment erg weinig tijd voor alle creatieve dingen, ben meer bezig met verven, schoonmaken, in- en uitpakken tussen Noorwegen, Rijswijk, Assen en Haren.
Natuurlijk heb ik wel even tijd gevonden voor deze leuke challenge van het Marianne Design Challenge Blog.
Boukje wil graag dat we een windlicht of kaarsenhouder gingen maken en als je ziet wat het team daarmee heeft gedaan......prachtige creaties.
Ga snel kijken en kom gezellig meedoen.


Hier zie je mijn uitvoering met (nep)kaarsje.
Geweldig leuk om te maken.

Ik stuur hem ook in voor het blog van Crealing, daar willen ze alles zien behalve een kaart 

For my foreing visitors use the translationbutton on the top.

Papier: Pretty Paper bloc Birds and flowers
Cirkel en bloemen: Craftables CR1201
Afbeelding: Marianne Design VK9523
Bovenrand: Creatables LR0212
Swirl: Creatables LR0249
Roosjes, lint, pareltjes, kaarsje

ANITA




9 opmerkingen:

  1. Ondanks alle drukte heb je het toch maar weer gepresteerd om iets moois neer te zetten Anita, mijn complimenten hoor.
    Het is een beauty.
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Anita.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine zauberhafte Kreation und eine schöne Verarbeitung.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het maar druk Anita, maar ook zo af en toe een beetje aan jezelf denken is natuurlijk heel goed. En als je dan wat "vrije" tijd hebt, verwen je ons met deze schitterende creaties.
    Heel veel succes met alle verhuizingen.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In al je drukte dit toch nog voor elkaar weten te krijgen,
    wowwww wat een prachtige kaarshouder is dit, zo lekker
    vrolijk, prachtig hoor.
    Suc6 met al je drukte, en denk je ook een beetje aan
    jezelf ?

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita