maandag 15 april 2013

Waaier op standaard

Goeiemorgen maandag.....nouja hier inmiddels regen, dus goeie..??


Mijn computer heeft het vorige week begeven, hij had er geen zin meer in en dat betekent dus voor mij dat alle kaarten die ik al had gemaakt en gefotografeerd even niet geplaatst kunnen worden. Hoop hem dus snel weer terug te hebben. Heb nu een oude laptop te leen.
In de tussentijd heb ik één kaart opnieuw op de foto gezet om jullie wat te kunnen laten zien.
Hij is gemaakt met materialen van Marianne Design.
Een waaier met bijpassende standaard zodat je hem mooi neer kunt zetten.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Papier: Pretty Paper bloc Eline's Huis Beach House
Waaier: Creatables LR0264
Standaard: Creatables LR0266
Groene blad: stans Crealies
Licht blad: Creatables LR0226
Bloemen: Creatables LR0257
Letters:stans van Joy
Parels, siertakjes, kwastje

ANITA

5 opmerkingen:

  1. wat super vervelend Anita dat je computer het heeft begeven, hopelijk ben je niet alles kwijt. Zelf ben ik ook al een week niet top fit en had zo,n zin in het mooie aangekondigde weekend, maar....... het was gister allemaal sluier bewolking en inderdaad vanmorgen regen, maar `smiddags werd het goed.
    Nu over je waaier, het is prachtig! ook de combinatie van kleuren.SUPER!!!
    groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh wowwwwww Anita,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ein zauberhafter Fächer, mir gefallen die Farben.
    LG Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,
    Wat een prachtige waaier heb je gemaakt.
    Mooie kleuren!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita