donderdag 26 september 2013

Challenge 88 Marianne Design Challenge blog


En dan is het alweer tijd voor challenge 88.
Dit keer heeft Wybrich hem bedacht, zij ziet graag dat we een ronde KERSTkaart maken met een stempel/afbeelding en materialen van Marianne Design.
Niet moeilijk dus. Kom dus gezellig meedoen op het MDesign blog want de prijzen zijn weer super.

Ik was begonnen aan een ronde kaart in vintage. Eigenlijk was ik er niet helemaal tevreden over. Ik weet niet waarom, gewoon een gevoel. Ik zal hem hieronder toch wel plaatsen, dus oordeel zelf. 
De kaart hierboven is dus mijn 2de maaksel voor de challenge, in traditionele kleuren, maar wel lekker fris vind ik zelf. Hoop jullie ook.

Materialen: 
Papier: Pretty Paper bloc Eline's Woodlands Christmas
Sterren: Craftables CR1226
Uil: vel Eline's Woodlands Christmas AK0060
Slee/rendieren en wegwijzers: Collectables COL1340
Tekst: Eline's Xmas EC0151
Touw: JU0837
Glittersteentjes

Hier volgt dan de vintageversie


Papier: Pretty Paper bloc Vintage Christmas
Cirkel: Craftables CR1201
Afbeelding: Vintage VK9525
Swirl: Creatables LR0271
Handschoenen: Craftables CR1255
Label: Craftables  CR1254
Tekst: Eline's Woodlands EC0149
Bloemen: RB2222
Houten sterren: Xenos
Lint

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, Wat 2 super mooie kaarten. Prachtig. Allebei. De bovenste is lekker vrolijk met de mooie kleuren rood-groen. De vintage in het rond is ook prachtig. Mooi afgewerkt. Groeten Trijntjre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Ik vind je ronde kerstkaart helemaal geweldig!! Zo lekker fris van kleur en het zijn de traditionele kleuren hè! En de kerstman in zijn arreslee met de mooie sterren, ik vind het allemaal super mooi bij elkaar passen. En de vintage kaart....Mmmmmm....ik deel je mening wel daarin, en ja waar ligt het dan aan hè, ik heb dat soms ook! verkeerde kleur, verkeer plaatje???? Ik gooi het dan opzij en begin overnieuw, hihi.
    Die bloemetjes vind ik dan weer wel erg mooi, past goed bij kerstkaartje ook!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan Anita, een prachtige kleurcombi en dat vintage is ook leuk, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en die vintage is ook mooi, zie er niets mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita