donderdag 10 oktober 2013

Challenge 89 Marianne Design Challenge Blog


De 88ste challenge op het Marianne Design Challenge Blog staat online.
Nadia heeft het thema bedacht. Zij wil een creatie ZONDER bloemen.
Nou dat valt nog niet mee kan ik je zeggen.
Ik heb er maar een kerstkaart van gemaakt dan kun je tenminste sneeuwvlokken gebruiken....haha!
Wie niet sterk is moet slim zijn....
Wil je ook meedoen en kans maken op die geweldige prijzen kom dan naar het blog, lees de regels en maak een leuke kaart of creatie zonder bloemen.
Het designteam en onze gastdesigner hebben weer prachtige creaties gemaakt, dus kom snel langs.

Papier: Pretty Paper bloc Eline's Woodlands Christmas
Envelopje en poststempel: Collectables COL1337
3D afbeelding: Woodland Christmas AK0059
Tekst: Eline's Xmas EC0151
Sneeuwvlokken: Collectables COL1330
lint, scrappersfloss

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk zo zonder bloemen!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Anita. Leuk die envelop en sneeuwvlokken als blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,

    Ja dat word lastig zonder bloemetjes, maar dat gaat vast lukken doe altijd graag mee met de challenges.
    Jou kaartje is weer leuk geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat gaaf weer je kaartje, wat heb je dit mooi gemaakt , helemaal Toppie!.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart zonder bloemen Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zonder bloemen valt zeker niet mee maar moet zeggen dat het je goed gelukt is!
    Ik vind je kaart erg mooi hoor!!

    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik een hele leuke kaart. Die knipvel heb ik ook...inspiratie opdoen kan ik hier wel hoor! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita