donderdag 2 januari 2014

Challenge 95 Marianne Design Challenge Blog

Alle feestdagen zijn nu echt voorbij en gaat we weer over tot de orde van alledag!!!


De 1ste challenge van 2014 op het Marianne Design Challenge Blog
Dit wordt een feestjaar voor Marianne Design, maar daarover zullen jullie nog heel veel horen de komende tijd.
Voor onze 95ste challenge wil Jolanda graag een WINTERKAART zien en dan natuurlijk wel met materialen van Marianne Design.
Ik had mijn sneeuwpop nog helemaal niet gebruikt....erg hè? 
Eigenlijk istie hartstikke leuk en wie weet hoe vaak ik hem nu nog ga gebruiken.
Heel winters dus met sneeuwpop en schaatsers al hoop ik dat het aan ons voorbij gaat. Ik ben niet zo'n wintermens.
Kom gezellig meedoen met onze challenge want er zijn natuurlijk weer feestelijke prijzen en prachtige creaties van ons designteam.

Papier: Pretty Paper bloc Wintertime
Afbeelding: Winter Wonderland IT562
Raam: Craftables CR1259
Sneeuwpop: Collectables COL1332
Boom: Creatables LR0174
Tekst: Eline's Xmas EC0150
Label: Stampin'Up! pons
Sneeuwvlokken: Pipoos pons
Enamel Chunky White
Aleene's True Snow

Groetjes
ANITA


9 opmerkingen:

  1. Wens jou ook een goed ,gezond en creatief 2014 toe.
    Je kaart is weer prachtig zeg zo mooi met deze kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een gezond en creatief 2014 Anita en wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk anita
    ik twijfel steeds over het raam
    maar ik geloof dat ik nu om ben!
    gelukkig nieuwjaar!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,
    Heel gezellig winterkaartje heb je gemaakt.
    Leuke opdracht ;-)
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart, heel gaaf !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Prachtige winterkaart zeg ik heb het sneeuwpopje ook maar ook nog niet gebruikt en hij is zo leuk. Ik ben benieuwd wat MD voor verrassingen voor ons in petto heeft. De nieuwe spullen die weer gaan uitkomen zijn fantastisch.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke winterse kaart, mooi met dat doorkijkje er op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prac htig kaartje Anita. Wij hebben - mijn vriendin en ik- alle mallen zonder omslag door elkaar zitten in mappen. Soms twijfelen we welke te nemen, maar donderdag zal ik eens goed zoeken. Jouw kaartje is schattig, de mijne wordt dus nog zoeken. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita