maandag 24 februari 2014

Mannenkaart


Dit weekend flink aan het klussen geweest. 2 Slaapkamers worden omgebouwd tot werkruimte voor mijn man en de andere wordt een mooie workshopruimte voor mij.
Wat minder aan het knutselen dus maar toch wil ik jullie weer eens een mannenkaart laten zien.
Ik heb hem vast gemaakt voor één van mijn schoonzoons die binnenkort jarig is. Hij draagt altijd pakken en overhemden naar zijn werk, dus vond ik dit wel toepasselijk.
Hij kan ook gelijk meedoen bij CAS on Sunday, daar willen ze een masculine card zien
Ik hoop jullie weer te inspireren.

My foreign visitors can use the translationbutton.

Papier: Pretty Paper bloc All of the Men
Rits: Craftables CR1260 met borduur
Tekst: Marianne Design S0881
Hoofden: Creatables LR0289
Marker, parels, distressinkt Faded Jeans

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Ook een hele gave stoere kaart ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita