dinsdag 16 december 2014

Prettige Feestdagen


Zaterdag heb ik op een Zzp-er beurs gestaan met mijn Stampin'Up! bedrijfje
Het was hier in de wijk tijdens de Kerstfair.
Wel heel erg leuke reacties gehad en wat enthousiaste dames die graag een workshop 
willen gaan volgen.
Leuk toch?
Nu over naar de volgende kerstkaart want ik heb er nog wel enkele klaar om te showen.
Dit is weer een clean en simpel exemplaar.
De stans van Memorybox heb ik aan beide kanten van het witte papier gestanst en vervolgens met goudkleurige stickerpapier van Marianne Design de letters gestanst.
Dank jullie wel voor alle lieve en leuke reacties die jullie steeds schrijven.

Sterrenstans: MemoryBox
Tekst: Creatables LR0222
Glittersterren: MDesign CA3113

Groetjes
ANITA

PS. wil je mijn Stampin'Up! blog ook volgen kijk dan HIER.
Hier vind je al mijn Stampin'Up! kaarten en leuke aanbiedingen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita