dinsdag 18 augustus 2015

Ik denk aan je.....


Dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die heel ziek is en geen goede berichten heeft gekregen.
Ik wil dan toch even laten weten dat ik aan haar denk.
Ze gaat samen met haar familie een moeilijke tijd tegemoet.
Het kaartje is inmiddels onderweg naar haar toe.
Sterkte Fien.

Dessinpapier: Sweet Roses
Bloemen: Dandelion Hero Arts
Bladeren: Craftables CR1272
Bloemetjes: Craftables CR1323
Tekst: Eline's Sweet Sentiments EC0152
Lint, Perlen Pen

Groetjes
ANITA


4 opmerkingen:

  1. Eine sehr edle und schöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd moeilijk dit soort berichten, maar jij hebt een mooi kaartje gemaakt!! Het wordt zeker gewaardeerd! sterkte!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooi kaartje gemaakt voor Fien.
    Wat een lief gebaar.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita