dinsdag 22 september 2015

Rugzak-kadotas

Oma welkom op mijn blog, leuk dat je me gaat volgen.


Elke maand is hier bij mij thuis een workshop die ooit is voortgekomen uit een oproep op het Hobbyjournaal. In januari alweer 5 jaar en nog steeds zijn er 2 dames van het eerste uur die nog steeds gezellig komen samen met inmiddels een nieuwe groep dames.
Elke maand bedenken we een nieuwe uitdaging die ik dan weer uitprobeer en die door de dames de bewuste woensdag wordt gemaakt 


De vorige keer was dat deze rugzak-kadotas


Een erg leuk ontwerp dat ik kreeg via de Schatkist op clubs.

Dessinpapier: Pretty Paper bloc Baroque
Bloemen: Collectables COL1323
Diamond Gems: JU0953
Label: Creatables LR0154
Embellishment rechtsonder: Kreativ Accesoires
Vlinder: Xenos
Lint, veertje

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita