zondag 11 oktober 2015

Kerstmis


Nog maar weer een kerstkaart. Ik heb er een aantal gemaakt voor de Kreavak met de kerststal en kerstgroep dus er zullen er nog wel meer langskomen.
Marianne had ze vorige week mee naar Hobbycompleet de Duif dus wilde ik ze niet bij voorbaat al hier showen. Was niet zo leuk voor de bezoekers daar.
Ik kreeg deze niet zo goed op de foto, dus uiteindelijk alleen met flits gelukt. Jammer is toch wat donkerder.....

Cardstock: Papicolor
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Victorian Christmas
Kerststal: Collectables COL1328
Kerstgroep: Collectables COL1395
Tekst: Project NL PL1515
Sneeuwvlokken: Craftables CR1335
Hulsttak: Craftables CR1343
Kurk: JU0948
Inkt: Versa Color
Diamond Gems: JU0954

Groetjes
ANITA



3 opmerkingen:

  1. Helemaal kerstmis!
    Prachtige kaart Anita.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks het niet zo goed lukken van deze foto nemen is het wel een leuke kaart Anita. Ik heb deze stansen ook hier liggen en kom er maar niet aan toe iets mee te doen. Mijn ideeen en inspiratie ligt nu even nog bij andere kaarten ;-)

    Lieve groet,Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita