vrijdag 27 november 2015

Feestcandy

Dit bericht blijft bovenaan staan, voor nieuwe berichten scroll naar beneden.


Wie jarig is trakteert!
Ik ben morgen jarig en bereik weer een mooie leeftijd.
Gisteren was onze trouwdag, alweer 37 jaar geleden.
Zaterdag is mijn man jarig, dus alle reden voor een feestelijke week.
Daar mogen jullie van meegenieten met deze feestcandy.
Wat moet je hiervoor doen?

- Plaats een felicitatie bij de reacties
- Wordt volger van mijn blog
- Zet deze candy op je eigen blog.

Vrijdag 27 november zal ik een winnaar kiezen via de random.

Groetjes
ANITA


26 opmerkingen:

  1. Anita, alvast gefeliciteerd! Wat leuk dat je bijna tegelijk met mij jarig bent :) Ook gefeliciteerd met jullie 37e trouwdag!
    Lieve groetjes,Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Anita! En ook met je trouwdag natuurlijk! de Candy heb ik op mijn blog gezet hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met jullie 37 jarig huwelijk. Ook vast gefeliciteerd met je eigen verjaardag en de verjaardag van je man. Hele fijne dagen toegewenst. Leuk dat je daarvoor een candy wilt weggeven. Ik heb hem op mijn blog geplaatst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk krijg je een felicitatie, ook voor jullie trouwdag natuurlijk.
    Geniet van deze dagen.
    En je Candy staat op mijn blog hoor!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anita, ich wünsche dir alles Gute zu deinen Hochzeitstag, ich feiere nächstes Jahr die Goldene Hochzeit. Danke für dein tolles Candy, gerne mache ich da mit
    glg und feiere schön
    Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feestelijke week! Bij mijn ouders was het ook zo, op 4 dagen tijd waren beiden jaren met tussenin hun trouwverjaardag! Altijd reden voor een tof feest!
    Van harte proficiat met jullie verjaardagen
    en lief van je dat je een candy weggeeft. Staat al op mijn blogje!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestweek, gefeliciteerd!!!
    Leuk dat je daarom een mooie candy weggeeft, ik waag graag een gokje...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een feest bij jullie, van harte gefeliciteerde met je verjaardag, de verjaardag van je man en jullie 37 jarig huwelijksfeest.
    Ik doe graag mee met de candy en heb de candy op mijn blog geplaatst.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh Anita ! een echte feestweek ! Proficiat met jullie huwelijksverjaardag! 37 jaar dat is al heel wat! Voor morgen uiteraard ook reeds een superfijne verjaardag! Voor de candy doe ik uiteraard graag mee! Bedankt alvast voor deze kans! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte alvast met je verjaardag en geniet van je oudejaarsdag! Ook gefeliciteerd met je man en jullie trouwdag. Al 37 jaar da's een hele poos, geniet ervan. Bedankt voor deze kans, ik zet 'm op mijn blog. Lieve groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kaart is als een taart, het hoort erbij als je verjaart.
    Alvast een hele dikke proficiat voor je verjaardag. Maak er een stralende dag van, en laat je maar lekker in de watten leggen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een feestelijke week, gefeliciteerd met je verjaardag en die van je man. En zeker gefeliciteerd met jullie trouwdag, fijn om al zo lang samen te zijn. Ik doe graag mee aan je candy.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just discovered your blog and think your creations are stylish and beautiful ...love the different types of projects you share. And all round congratulations!! You are so generous Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some more traffic
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Anita,
    van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en huwelijksdag!
    Geniet van deze bijzondere dag en laat je lekker verwennen.
    Ook wij hebben dit jaar een jubileum: Morgen wordt ik 65 en in juli waren wij 45 jaar getrouwd.
    Groeten Yvonne Baas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij ben je vandaag jarig...van harte gefeliciteerd Anita met je verjaardag en ik wens je een schitterend fijne dag.
    Ook nog een verlate felicitatie voor je man's verjaardag en jullie trouwdag! Wat een feest in huize Anita :-)

    Ik ga je Candy ook op mijn blog delen en wil je ook nog bedanken voor de kans deze te winnen...wat een feest allemaal!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog van harte gefeliciteerd met je eigen verjaardag en trouwdag en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Leuk om dan een candy weg te geven. Ik wens iedereen succes, incl mezelf ;-) Bedankt dat je ons de kans geeft om de mooie mal en paperbloc te winnen.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. drie maal gefeliciteerd en leuk om een candy te doen nu maar wachten en misschien heb ik een keer geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nogmaals gefeliciteerd Anita,
    een hele mijlpaal,
    genier er driedubbel van zaterdag.
    gr. Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen en jullie trouwdag. Maak er maar een mooi feest van dit weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een hoop feesten heb je te vieren, van harte gefeliciteerd. Het zijn toch allemaal mijlpalen.
      Wat leuk ook dat je dat met ons wil vieren. Ik doe graag mee.
      Groeten, Aartje

      Verwijderen
  20. Van harte proficiat en veel plezier komend weekend
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je dit voor je volgers doet , ik doe graag mee , wens een ieder succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anita, bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met je (ronde) verjaardag.
    Ik hoop dat je en leuk feestje hebt gehad. Ook van harte met je man en jullie trouwdag.
    Leuk dat je een verjaardagscandy weggeeft.
    Goetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita, Wat een feesten hebben jullie 37 jaar getrouwd dat is al heel wat jaartjes... En dan jullie verjaardag nog . inderdaad een hele feestweek. Heel erg gefeliciteerd. Geniet van de feestjes en verwennerijen. want wij hebben ook een kans om verwend te worden met deze mooie spullen. Dank je wel voor de kans. Gezellige dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dear Anita, all the best for your birthday, your husband's birthday and for your wedding anniversary.
    Thank you for the opportunity to win.
    Groetjes Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  25. van harte gefeliciteerd leuk dat je hiervoor een candy hebt, doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita