donderdag 28 januari 2016

Viltmobile


Voor onze kleindochter die in december geboren is heb ik inmiddels ook de mobile af voor haar kamertje.
Voor haar broertje heb ik er eerder ook eentje gemaakt.


Foto's maken is wel heel lastig maar ik geloof  dat het wel te zien is.
Ik heb het hele gezinnetje als beertjes verwerkt.


winterbeer


De kleine beertjes zijn gemaakt met dezelfde Collectables maar dan kleiner uitgevoerd door ze over te trekken op papier en dan te scannen en te verkleinen.
Dit was dus weer eens heel wat anders dan kaarten.
hoop dat jullie dit wel leuk vinden.

Beren: Collectables COL1376 en COL1377
Vogels: Collectables COL1392
Bloemen: Collectables COL1323
Vlaggenlijn: Creatables LR0329
Letters: Craftables CR1281
Stetoscoop: Creatables LR0362
Ski's: Craftables CR1252
Wolken: Memorybox
Kraaltjes, pailetten

Groetjes
ANITA


10 opmerkingen:

  1. Beregezellig en een bereleuk idee...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit schattig zeg ! Ik ben helemaal weg van het beertje met de ski-latjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke beren mobile. Prachtig!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke vilt mobile heb je voor je kleindochter gemaakt Anita.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave mobile heb je gemaakt Anita. Ik vind het heel leuk gedaan...top
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs leuk Anita!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zelfs je stansen gebruikt om een mobile te maken voor je kleindochter. Mooi gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita