donderdag 31 maart 2016

Challenge 150 Marianne Design Challenge Blog


Challenge 150 alweer, wat gaat het toch snel hé?
Dit keer bedacht door Ellie en niet moeilijk.
Maak een voorjaarskaart of creatie met zoveel mogelijk Marianne Design.
Ik had een leuk patroon van een tasjeskaart van Art & Cards, die heb ik dus gecombineerd met de maartproducten.
Door mijn vakantie en allerlei andere bezigheden was ik daar nog niet aan toe gekomen.
Voor de vleugels van de zwaan heb ik vellum gebruikt, dat is mooi transparant al zie je dat niet goed op de foto's


Dit is vanaf de zijkant zodat je goed kunt zien dat het een kaart is.
Komen jullie ook gezellig meedoen met onze 150ste challenge?
Lees even goed de regels.
Het team heeft ook weer superleuke creaties gemaakt en de prijzen.....? 
Ga maar kijken op het Challenge Blog 

Patroon: Art & Cards
Achtergrond Border: TC0835 (copics)
Zwaan en eenden: Creatables LR0408
Sluiting: Creatables LR0376
Tekst: Project NL PL1505
Lint, Bloem

Groetjes
ANITA



3 opmerkingen:

  1. Super leuke creatie geworden en ja die 2 weken zijn zo weer om.
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gemaakt Anita!
    Het is een prachtig geheel.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig geheel. De zwanen zijn zo geliefd dat ze overal uitverkocht zijn. Ik snap wel waarom...deze creatie laat zien hoe mooi ze worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita