donderdag 8 december 2016

Inspiratie voor Marianne Design Blog


Vandaag was het mijn beurt om iets te maken voor het Inspiratieblog van Marianne Design.
Ik heb een lantaarn gemaakt.
Hierboven in het donker met theelichtje.
Hieronder alle 3 de kanten op de foto gezet.



Zo ziet hij er van bovenaf gezien uit.

In het licht met theelichtje

Kijk op het Inspiratieblog welke producten ik heb gebruikt. Ook vind je daar een beschrijvinghoe ik deze lantaarn heb gemaakt met nog een extra foto.

Groetjes
ANITA

Op mijn Stampin'Up! blog staat ook een nieuwe kaart voor onze kleindochter.

3 opmerkingen:

  1. Had al op inspiratieblog deze prachtige creatie gezien! Super hoor. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je idee "gepikt" en ook een lantaarntje gemaakt. Hoop niet dat je het erg vindt. Staat op mijn blog. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita