woensdag 12 april 2017

Geen Jaartje ouder maar....


Met mijn gezondheid gaat het al zo'n 2 weken niet heel lekker, ben inmiddels al 3 keer bij de huisarts geweest en vanmiddag mag ik weer terugkomen..
Gevolg is ook dat er niet zoveel uit mijn handen komt als ik graag zou willen.
Toch tussendoor even bezig geweest met de Layered stempels van Marianne Design.
Verder naar beneden staat de gerbera al maar nu is de hortensia aan de beurt.
Ik zelf vindt deze mooier dan de gerbera.
Hier zijn 4 kleuren Memento gebruikt waaronder een limegroene. Hierdoor lijken ze nog echter.
De nieuwe frames zijn er wel heel mooi bij en als afwerking gebruikte ik zijden hortensiabloemen en Glossy Accents voor de waterdruppels.
Wat vinden jullie hier nu van?

Dessinpapier: Pretty Paper bloc Fleurique
Frame: Craftables CR1404
Hortensia: Layered Stamps TC0854
Tekst: Felicitaties CS0987
Zijden bloemen, Glossy Accents, 
Memento: New Sprout, Summery Sky, Danube Blue, Nautical Blue

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de gestempelde hortensia. Ook de zijden hortensia's zijn mooi. Ik hoop dat de dokter vandaag iets voor je kon doen. Beterschap.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi deze kaart met de hortensia! Wat leuk dat je erbij hebt gezet welke inktjes je gebruikt hebt.
    Veel sterkte met je gezondheid!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kaart prachtig. Inderdaad mooie kleuren. De hortensia komt echt tot ' leven' . Vervelend dat je niet lekker bent. Ik hoop dat de arts wel de reden ervan kan vinden. Veel sterkte hoor en rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er echt prachtig uit.
    Mooie combinatie van kleuren heb je gebruikt bij de hortensia.
    Heel veel beterschap.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tekststempel Anita ! Doe maar rustig aan. Hopelijk voel je je snel wat beter ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Sterkte met je gezondheid. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita