dinsdag 28 november 2017

Succes


Voor een hele lieve vriendin die me ruim en jaar geholpen heeft heb ik deze kaart gemaakt.
Zij heeft een baan gekregen bij van der Valk Hotels en kan ons helaas niet meer helpen.
Toch wens ik haar héél veel succes met deze baan, die ze zelf verdiend heeft door keihard te werken.
Net toen ik deze kaart zou maken kreeg ik toevallig, of juist niet, deze stempel van een Toekan. 
De rest van de materialen zijn bijna allemaal van Marianne Design.
Marloes ook langs deze weg bedankt voor alles en succes in je nieuwe baan.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper blocs Flower Power en Party Fun
Schort: Craftables CR1246
Keukengerei: Craftables CR1247
Bestek: pons
Vogel en bloemetje: Bird Banter Stampin'Up!
Tekst: Craft Unlimited
Succes: set Wibra
Copics, lint

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Leuk passend kaartje, Anita.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heel erg mooi gedaan. Leuk met die bekende vogel erop. Zeker voor deze gelegenheid.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart!Zal ze zeker heel mooi hebben gevonden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita