zondag 11 februari 2018

Voor de kersverse opa en oma


Net dit leuke kaartje afgegeven bij onze buren. Ze zijn gisteravond voor de eerste keer opa en oma geworden van een klein meisje Rosalynn.
Wij weten hoe blij je daarmee kunt zijn en dan ook nog alles gezond, wat wil je nog meer.
Ik heb ook een jongensversie gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien, die houden jullie tegoed.

Challenge bij CAS on Sunday: gebruik een stans

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Card Deco
Olifant: Collectables COL1384
Cirkel ribbel: Collectables COL14414
Cirkel glad: Craftables CR1331
Tekst: Eline's Animals baby teksten EC0171
Parels: CA3132 wit
Lint en Pigma Micron

Groetjes
ANITA


5 opmerkingen:

  1. Wat schattig Anita ! Dit kaartje heeft niet meer nodig ! Ik blijf die diertjes zo leuk vinden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allerliefst en hoe attent om de opa en oma hier mee te verrassen Anita.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat een leuk en schattig geheel zeg. Die is echt mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke en vrolijke kaart! Toffe stansen heb je gebruikt!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Cas on Friday!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita