donderdag 3 mei 2018

Challenge 201 Marianne Design Challenge blog


Dan zijn er weer 2 weken voorbij en is de feestelijke 200ste challenge weer afgelopen.
Wat zijn er leuke kaarten gemaakt, feestelijk, kleurrijk en gezellig.
Nu is het tijd voor challenge 201 en dit keer mocht ik bedenken wat we gaan maken en aangezien het bijna moederdag is wordt dat het thema. Het mag ook een bloemenkaart zijn want niet iedereen doet aan moederdag.
Mijn lieve mams krijgt deze kaart van mij en is elke keer weer heel blij met alles wat ik maak .
Ze heeft al mijn kaarten nog vanaf het begin toen ik begon met een witte kaart, 3D plaatje en een randje stickers....haha! 
We hebben wel wat bijgeleerd, toch?


Ik heb weer dezelfde stencil van Dutch Doobadoo gebruikt als vorige challenge, maar nu zoals hij hoort ...met hartjes. Ik heb ze in vellum verwerkt.
Mijn moeder heeft ontzettend veel achter de naaimachine gezeten in haar leven dus vond ik dat leuk om daarvan e.e.a. te laten terugkomen.
Bloemen horen daar natuurlijk ook bij want daar houdt ons mam ook heel erg van.


Aan de strik zit een labeltje met 'dikke knuffels'. 

Komen jullie weer allemaal gezellig meedoen op het Marianne Design Challenge blog????

Wat heb ik gebruikt:
Vorm: Dutch Doobadoo 470.713.658
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Sweet Romance
Kantrand: Creatables LR0507
Poortvorm: Basic Shapes Craftables CR1439
Afbeelding: Matties Mooiste MB0172
Stempels: Craft Date EC0167
Tekst en hartje: CS0847
Bloemetjes: Floralia KJ1722
Mam: Alphabet Collectables COL1449
Vlinders: Creatables LR0509
Parels: CA3132
Vellum, lint en bloemen

Groetjes
ANITA


2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita