donderdag 31 mei 2018

Challenge 203 Marianne Deign Challenge blog


De nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge Blog is bedacht door Jen.
Helaas is ze bij de vorige challenge wegens gezondheidsredenen gestopt.
Wij hebben besloten om de challenge gewoon door te laten gaan omdat sommige dames in voren werken.
Jen wilde een kadoverpakking zien met minimaal 3 producten van Marianne Design.
Na het opruimen van mijn werkkamer vond ik dit geprinte patroontje ergens. Geen idee waar ik het ooit heb gehaald, maar het kwam goed van pas.
Hierboven de voorkant.


Hier zie je het tasje van de zijkant. Er kan een klein kadootje in of een kadokaart of zelfs een zakje lekkers.
Het was weer erg leuk om te doen.
Komen jullie ook gezellig meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Pretty Paper bloc Herbs & Leaves
Afbeelding: Springtime VK9565
Ovalen: Basic Shapes Craftables CR1333
Tulpen: Creatables LR0401
Tekst: Post voor jou CS0993
Labelponsje, twine, lint

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Leuk tulpen tasje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vrolijk cadeautje. Ook leuk om bloembolletjes in cadeau te geven.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi doosje vrolijke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita