zondag 27 mei 2018

Never stop dreaming.....


Weer een kaartje met een stencil van Dutch Doobadoo en verder alles van Marianne Design.
De achtergrond is van een dessinbloc maar hier stonden alleen in de hoek de veertjes.
Ik ben zelf met stempels aan de slag gegaan om de achtergrond verder af te maken. Het werd anders wel heel saai....
Uiteindelijk ben ik er wel tevreden mee en kan ik er iemand blij mee maken.

Wat heb ik gebruikt:
Vorm: Dutch Doobadoo 470,713.154
Dessin: Pretty Paper bloc Winter Dream
Achtergrond: Feathers CS0990
Afbeelding: Winter Dream EWK1252
Veren: Craftables CR1412
Vlider: Creatables LR0509
Tekst: Dreams CS0975
Parels: CA3133 offwhite
Jutetouw, Distressinkt Victoria Velvet

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. En dat vind ik nou juist het leukste aan het maken van kaarten....er je eigen draai aan geven.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita