dinsdag 12 juni 2018

Met deze kaart.......


Een tuinkaartje in mooie warme kleuren.
Behalve de tekst op de label is alles weer van Marianne design.
Ook al zit ik niet meer in het designteam, ik koop nog wel steeds de materialen, nouja eenmaal verliefd op een merk........
Het zit toch in je hart😉


Hier een foto met de label eruit.
Leuke tekst is dit vind ik wel al gebruik ik hem niet zo vaak.
Soms vergeet je dat er nog meer ligt dan Marianne Design......haha!
Wat vinden jullie er weer van?

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Pretty Paper bloc Boho Summer
Poort: Basic Shapes Craftables CR1439
Afbeelding: Matties Mooiste MB175
Label: Basic Shapes Craftables CR1352
Tekst: Scrapbookatelier
Bloem: Craftables CR1430
Takjes: Craftables CR1432
Diamond Gems: JU0952
Lint

Groetjes
ANITA


4 opmerkingen:

  1. Deze kaart ie enig. Inderdaad hele mooie kleuren. Ja en de producten van Marianne....als je mijn opberg box opent met mallen, dan is dat ook héél véél MD ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Anita! Het zijn ook zulke leuke materialen!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie fleurige kaart Anita. Die tekst is zeker leuk op het label.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kaartje Anita, mooie kleuren.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita