zaterdag 23 juni 2018

Speciaal voor jou


Na een vakantie en een week met oppassen op alle kleinkinderen op verschillende plaatsen eindelijk weer tijd kunnen vinden om te knutselen.
Ik mis dat dan toch wel al is dat oppassen ook geweldig leuk.
Op het blog van Liftchallenge zag ik een leuke uitdaging en omdat het alweer te lang geleden is dat ik lekker met inkt kon kliederen ben ik daar als eerste mee aan de slag gegaan.
Gister dus leuke achtergronden gemaakt en er vervolgens alvast dit kaartje mee gefabriceerd.
Er zullen er nog wel meer komen dus. 

Liftchallenge opdracht
                   Maak een eenvoudige kaart op een witte achtergrond. 
Met strips die je zelf gemaakt hebt, dus met inkt/verf/alcoholinkt enz. en/of stempels/stencils  enz.Daarop een witte die/cut.

Wat heb ik gebruikt:
Stencil: Dutch Doobadoo Bubbles 470.990.002
Libelles: Stampin'Up! Detailed Dragonfly thinlits
Tekst: Joy!Crafts/Noor
Pailetten: Stampin'Up!
Distress Oxxides

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging he die van de liftchallenge. Hij staat ook nog oip mijn lijstje. . Jou kaart is schitterend en geeft een mooi effect. Ook wij waren tgv ons 40 jarig huwelijk een week op vakantie, waarbij het weekeind onze kinderen en kleinkinderen er allemaal waren. Wij kijken er met plezier op terug, en jullie ook begreep ik. Alvast de felicitaties. groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een mooie liftkaart van gemaakt Anita!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie liftkaart heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lift!! Je strips zijn erg mooi en hoe leuk die Libellen erop. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Die kleuren, wow!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat herken ik, dat je je hobby echt mist. De laatste tijd gaan erbij mij ook weken voorbij dat ik niets kan doen en dan heb ik op een gegeven ogenblik ook echt het gevoel van, nu wil ik weer even wat aan mijn hobby doen, lekker zitten en creëren;-))
    Jouw lift klopt zo mooi. De kleuren, de stippels, die ik dan weer zo mooi vind matchen bij de libelles. Mooie lift dus geworden, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita