dinsdag 19 juni 2018

Weer eens wat anders.

We zijn net terug van een enerverende vakantieweek Frankrijk met alle kinderen, aanhang en kleinkinderen. Dit omdat we in november 40 jaar zijn getrouwd en door de zwangerschap van onze jongste dochter hebben we besloten om dat naar voren te halen.
Ondertussen hebben jullie kunnen genieten van wat kaartjes die ik had geplaatst. 
Nu even wat anders dan anders....


Een hele tijd geleden heb ik een tijdschrift besteld in Engeland.
Daarbij kreeg ik een pakket om kaarten te maken.
In een verloren uurtje heb ik er een paar gemaakt.
Er zullen er nog wel meer volgen want heb nog veel meer spullen hiervoor.


Nu vast 2 kaartjes.

Veel kijkplezier.

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Leuke kaarten Anita. En fijn dat jullie met elkaar alvast jullie 40-jarig huwelijk hebben kunnen vieren. En er is dus ook weer een kleinkind op komst. Gefeliciteerd!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita