maandag 27 augustus 2018

Fijne verjaardag

Mijn zwager is bijna jarig dus moest er een kaart gemaakt worden.
Mijn moeder zit momenteel tijdelijk in een revalidatiecentrum en als ze straks weer thuis komt dan moet er wel e.e.a. veranderen. Ze heeft in haar badkamer een bad en dat heeft mijn zwager er inmiddels uitgesloopt om er een douche van te maken.
Dat is de achterliggende gedachte met deze kaart met gereedschappen.


Ik heb er de sketch van CAS on Sunday voor gebruikt


Bij Crazy 4 Challenges willen ze een mannenkaart zien (masculine card)

Mannenkaarten blijven toch een achtergebleven gebied en altijd weer lastig om te maken.
Deze ligt in ieder geval alvast klaar om te versturen.

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Déco Time blok
Cirkels: Crealies stansen
Gereedschappen: Marianne Design Creatables LR0288
Tekst: Marianne Design Felicitaties CS0987
Pigma Micron pen (doodleling)

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Vind het een schitterende kaart Anita, meer moet dat eigenlijk niet zijn.
    Veel sterkte met je moeder!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, en altijd tof als je het kaartje persoonlijk kan maken.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the detailing of this card. Very well crafted and designed, nicely done. Thanks for the share, hope you have a fantastic weekend. Keep up the posts.

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke mannenkaart, Anita. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita