woensdag 29 augustus 2018

Happy Summer Birthday

Daar ben ik weer.
Zit nu weer helemaal in de flow van CAS kaartjes (clean and simple)
Zag weer een leuke sketch op CAS(E) this Sketch


Wat een uitdaging om met een tekst en één afbeelding een kaart te maken.
Leuk, leuk!!!

Dit is mijn kaart geworden.


Ik had de flamingo van Marianne Design nog niet gebruikt dus alle reden om die uit de verpakking te halen voor de zomer voorbij is.
Tekst van een Karin Joan set erbij en klaar. Toch miste ik wat dus ben nog aan het doodlen geweest.
Tevreden nu.
Wat vinden jullie?

Wat heb ik gebruikt:
Flamingo: Collectables COL1456
Tekst: Summer KJ1714
Palmboomop envelop: Zomer KJ1713
Pigma Micron pen.

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Hele leuke CAS kaart, Anita. De flamingo doet het erg goed op deze kaart. Ik heb wat moeite met CAS kaartjes en doe ik toch iets in die richting dan doe ik er toch ook altijd een kader omheen ;) Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje! Het heeft gewoon niets meer nodig dan deze prachtige flamingo!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zomerse kaart. Toevallig plaatste ik er vandaag ook 1 met de flamingo.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita